luni, 6 martie 2017

M-am intilnit cu primavara!

Cred ca toata lumea simte in aceasta perioada o trezire la viata.
Pe mine inceputul de primavara m-a gasit nu doar cu o carte in geanta, dar si cu pastilute de raceala. Da, am inceput primavara cam bolnavioara. Chiar daca intentia de a ma trata naturist nu a functionat, am profitat totusi din plin de zilele petrecute acasa si cu viteza melcului (specifica bolii) am reusit sa bifez cateva activitati de primavara (dintr-acelea mai sedentare:) cititul afara la soare , admiratul firelor de iarba inverzite si cautarea unor retete de post, unde blogurile mi-au fost o adevarata sursa de inspiratie.
Noul inceput a venit si cu o noua lectura: “Idiotul” de Dostoievski. Sunt la inceputul cartii dar deja m-a captivat. Este si prima experienta de a citi pe carticica mea electronica, care simt ca va fi nelipsita din geanta mea, incape perfect acolo si reduce simtitor din greutate.

Saptamanile care urmeaza vor fi saptamani de curatenie (si in suflet si in casa), saptamani bine planificate, saptamani de pregatire pentru Sfintele sarbatori de Pasti.
Pana atunci o sa ma rasfat admirand primavara, aceasta noua mica viata in care luam totul iar de la inceput.

Cu nasul infundat, citind la soare, cu un ceai cald si cu o zburdalnica catelusa la picioarele mele, pe leaganul din spatele casei ne-am intilnit... eu si primavara :)

Zilele astea s-a intimplat s-a citesc acest fragment din cartea "Daruind vei dobandi", foarte potrivit perioadei in care suntem:
"Sa ne apropiem, asadar, de post cu mare smerenie, intelegand ca nu-i decat o foarte lumeasca si foarte modesta cale de inaintare spre Hristos. Daca ne infranam numai de la unele bucate, fara a insoti postul de stradania inbunatatirii si induhovnicirii noastre, a prefacerii fiintei noastre launtrice (spre a face dintr-insa, cum scrie Sf. Apostol Pavel, o faptura noua, caci Hristos cu adevarat poate face din fiecare o asemenea faptura noua), postul nostru nu va fi privit altfel decat ca o carpa lepadata. Numai insotind postul, adica abtinerea de la mancare, cu induhovnicire, imbunatatire si prefacere launtrica ii vom da caracterul de jertfa cu bun miros care sa-l poata face primit de Acel pe Care-L iubim si in Care credem."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu