luni, 20 februarie 2017

Iubitei mele...

pinterest.com
...surori!

1 4   f e b r u a r ie  1 9 8 5 . . .
Patru ani dupa aceea tu ai devenit "sora mai mare" :)
Si de atunci a inceput... a inceput cea mai frumoasa prietenie din lume.
Toata lumea pe 14 februarie sarbatoreste ziua indragostitilor, dar eu de cand ma stiu pe 14 februarie sarbatoresc ziua IUBITEI mele surori, si daca toti in aceasta zi sunt in cautare de cadouri pentru jumatatile lor, eu imi pregatesc din timp cadouasul pentru sora mea.
Prin felul tau de a fi m-ai invatat ceea ce sunt eu astazi. Ce mi-ai aratat si ce mi-ai oferit atunci, eu ofer astazi din plin. Dragostea, acceptarea, rabdarea, cedarea, daruirea,  toate astea m-ai invatat nu prin cuvinte, nu prin mustrari, ci prin felul tau dea fi, prin blandetea si bunatatea ta.
Tie ti-am impartasit secretele si aventurile mele. Tu esti prima careia ii aratam achizitiile mele. Tu mi-ai imprumutat toate lucrurile tale, m-ai scapat din situatiile dificile, m-ai pus in pat cand am fost racita. Avem acelasi trecut, aceeasi bunici, aceleasi amintiri. Amindoua cunoastem casuta in care am copilarit, toate cararusele, fiecare curba a drumului spre scoala. Prietenii imi cunosc numai partea buna a vietii mele, tu insa stii versiunea adevarata.
Acum ca ne-am casatorit si fiecare este la casa ei, cu tine schimb pareri, tu esti prima careia ii cer sfatul in ce priveste aparatele de uz casnic, plantele de camera care se ingrijesc usor, ce aspirator sa-mi iau, retetele noi pe care le-ai incercat. Tu esti persona careia abia astet sa-i spun planurile si ideile mele, vestile bune, o gluma, o intimplare care m-a impresionat. Ador sa stau cu tine la un ceai si sa incepem jocul: "Iti amintesti?..." 
Iti multumesc ca mi-ai citit din carti, ca mi-ai sters nasul cand eram mica, ca m-a ajutai sa ma dau cu oja, ca imi faceai cele mai frumoase cosite, ca m-ai tinut de mana cand imi era frica, ca m-ai incurajat inainte de examene, ca mi-ai pus voalul de mireasa, ca m-ai alinat, ca ai avut grija de mine. Esti o sora pe care toti ar trebui sa o aiba.
Chiar daca te vad rar, esti mereu in inima mea.
Cand sunt rugata sa spun ceva despre mine, ma grabesc sa ajung si la acest amanunt drag mie ca..."Eu am O SORA...:D", e ceva care trebuie stiut!

Chiar daca viata m-a dus departe de tine, mi-a daruit in schimb sarbatori in plus, pentru ca zilele in care ne intilnim sunt sarbatori.

"Zambesc pentru ca esti sora mea si rad pentru ca nu poti face nimic sa schimbi asta."


Iti multumesc pentru ca existi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu